Agent do spraw odszkodowań – 6 rzeczy na które trzeba zwrócić uwagę.

Agent do spraw odszkodowań – 6 rzeczy na które trzeba zwrócić uwagę.
by

Decydując się na pracę w odszkodowaniach należy zadać sobie pytanie jak będą oceniać nas przyszli klienci. Na co będą zwracać szczególną uwagę, co będzie dla nich istotne i czego będą wymagać. Najważniejsze, żeby oferowana usługa stała na najwyższym poziomie. Ten element rzutuje na wybór firmy z którą warto nawiązać współpracę. Agent reprezentuje firmę a pracodawca świadczy usługę na poziomie, którego oczekują ludzie.

Przedstawiamy 6 rzeczy na które trzeba zwrócić uwagę:

1. Profesjonalizm.
Bardzo często bywa tak, że agent ds. odszkodowań na co dzień zajmuje się jeszcze innymi rzeczami. Często jest to jego praca dodatkowa. Warto jednak zweryfikować z jakim zaangażowaniem podchodzi do sprawy oraz jak bardzo profesjonalnie zajmie się daną sprawą. Dodatkowo klient powinien ustalić z agentem zakres usług oraz jak będzie wyglądał przebieg prowadzonej sprawy. Firma również ma znaczenie. Jeśli oprócz odszkodowań oraz pomocy prawnej zajmuje się np. sprzedażą mieszkań i wycieczek – jest to sygnał zarówno dla agenta i klienta – należy poszukać innej.

2.Obietnice.
Znaczna większość agentów obiecuje złote góry, byle tylko podpisać umowę. Należy jednak pamiętać, że na początku agent nie ma stuprocentowej pewności i wiedzy, o jaką kwotę będzie wnioskować przed ubezpieczycielem bez dokładnej analizy sprawy. Do oszacowania kwoty bierze się bardzo wiele czynników. Jeśli podczas pierwszej rozmowy, bez jakiejkolwiek analizy dokumentacji pojawiają się konkretne deklaracje – klient musi zachować ostrożność.

3. Umowa.
Najważniejsze aby agent sam rozumiał treść i zapis oferowanej umowy. To on jest instytucją, której ma zaufać klient ! Należy w jasny i klarowny sposób tę umowę przeanalizować, wytłumaczyć i przedstawić warunki współpracy. Sprawdzić jak wygląda możliwość wypowiedzenia umowy oraz jakie są przewidziane kary umowne.

4.Darmowa analiza sprawy i prowizja.
W większości firm odszkodowawczych klient ma prawo do bezpłatnej analizy sprawy. Bez żadnych opłat i zaliczek. Nawet jeśli nie podpisze umowy z Agentem, sprawa powinna być zbadana pod kątem możliwości uzyskania odszkodowania. Przy podpisaniu umowy należy ustalić wysokość prowizji jaką pobierze firma.

5. Możliwa droga sądowa.
Dla wielu klientów ważne jest czy agent działa z ramienia firmy, która może prowadzić sprawę również w sądzie? To tam można wywalczyć prawdziwe odszkodowanie i wysokie zadośćuczynienie. Należy pamiętać, że jeśli walka o odszkodowanie klienta zakończy się ugodą przedsądową – straci i on i agent. Przy wyborze firmy zarówno przez klienta jak i agenta, który będzie ją reprezentował, ważne jest aby kancelaria miała możliwość reprezentacji przed sądem.

6. Trudne pytania.
Agent ds. odszkodowań jest tylko człowiekiem. Klient natomiast chce wiedzieć wszystko, dzięki czemu może zadawać trudne pytania. W przypadku braku odpowiedniej wiedzy, agent powinien skonsultować się z prawnikiem i odpowiedzieć rzetelnie na wszystkie niejasności.

CHCESZ ROZPOCZĄĆ WSPÓŁPRACĘ Z AUTOMOBILIS :
zadzwoń –  533 396 566
napisz –  partner@automobilis.pl

Istnieje możliwość kontaktu bezpośredniego. Wysyłając bezpośrednio wiadomość na adres partner@automobilis.pl lub kontakt z numerem 533 396 566 wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Brak ocen)
Loading...