Na co zwrócić uwagę przy podejmowaniu współpracy z firmą oferującą dopłaty do odszkodowań?

Na co zwrócić uwagę przy podejmowaniu współpracy z firmą oferującą dopłaty do odszkodowań?
by

Jeśli planujesz podjąć współpracę z firmą działającą w branży określanej popularnie jako „skup odszkodowań” czy też „dopłaty do odszkodowań” warto zwrócić uwagę na przynajmniej kilka ważnych aspektów. I to niezależnie od tego czy planujesz podjąć pracę pełnoetatową dla takiej firmy czy też chciałbyś traktować to jako pracę dodatkową, którą mimo wszystko możesz uczynić jako stałe źródło zarobkowania

Odpowiednie zaplecze finansowe

Po pierwsze warto sprawdzić, jak długo firma działa na rynku i w jakiej formie organizacyjnej. Jeśli jest to spółka kapitałowa ze znacznie wyższym (np. posiadającym 100 000 zł) od minimalnie dopuszczalnego kapitału zakładowego (np. dla spółki z o.o. min. kapitał zakładowy to 5 000 zł), to z pewnością jest to pewien argument przemawiający za większą wiarygodnością i stabilnością finansową podmiotu. Tylko podmiot, który dysponuje odpowiednim budżetem i środkami finansowymi – będzie w stanie zapewnić bezpieczeństwo transakcji klientów, których pozyskasz. Innymi słowy – Twój klient otrzyma w terminie i w pełnej wysokości zapłatę za sprzedaną wierzytelność (szkodę).

Odpowiednie zaplecze personalne

Po drugie warto sprawdzić – jakim potencjałem osobowym dysponuje firma. W szczególności, czy zatrudnia własnych rzeczoznawców szacujących szkody. Jeśli tak jest, to z pewnością możesz liczyć na to, że sprawy (szkody), które będziesz przekazywał – będą szybciej weryfikowane oraz będą to robić profesjonaliści posiadający wiedzę i gwarantujący odpowiedni poziom merytoryczny.

Warto też sprawdzić, czy firma posiada profesjonalny dział obsługi klienta, czyli taki który zadba ze szczególną starannością o klienta. Przykładowo – jeśli klient nie posiada akt szkodowych, to czy w takiej sytuacji firma pomoże lub nawet wyręczy go w skompletowaniu niezbędnej dokumentacji i jej uzyskaniu od ubezpieczyciela.

Wiarygodna firma powinna także posiadać własny dział prawny, bo choć nie ma to bezpośredniego związku z nabywaniem szkód, to jednak tylko taka firma, którą w postępowaniach sądowych reprezentują profesjonaliści – radcowie prawni – może liczyć na skutecznie egzekwowanie swoich roszczeń od ubezpieczycieli i tym samym zachowanie płynności finansowej.

Wizerunek firmy

Po trzecie – kierując się wyborem firmy – warto zwrócić uwagę na to, jak kształtuje się jej wizerunek w internecie, jakie są o niej opinie, czy firma posiada jakieś certyfikaty poświadczające jej rzetelność. W dobie internetu i nowoczesnych technologii – sprawdzenie i weryfikacja firmy jest stosunkowo proste. Warto więc zwrócić uwagę, czy firma posiada profesjonalną stronę internetową, czy jest obecna w mediach społecznościowych oraz jakie opinie o niej wyrażają osoby trzecie. Zdecydowanie łatwiej jest pozyskiwać klientów i reklamować usługi firmy, która jest pozytywnie postrzegana przez innych.

Automobilis jest Spółką, która gwarantuje spełnienie wszystkich opisanych powyżej warunków. Zapraszamy więc do współpracy.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Brak ocen)
Loading...